Informacja dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych

Burmistrz Strzyżowa przypomina, że do dnia  30 września 2023 roku należy dokonać wpłaty III raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. W przypadku niedokonania opłaty w terminie przedsiębiorca ma dodatkowe 30 dni na uregulowanie tej opłaty powiększonej o 30% należnej opłaty rocznej. W przeciwnym razie zezwolenie wygasa.

 

Wpłaty dokonać można gotówką lub kartą płatniczą w kasie Urzędu Miejskiego 
w Strzyżowie przy ul. Przecławczyka 5 lub bezgotówkowo, na rachunek Urzędu:

Bank Spółdzielczy w Strzyżowie: 82 9168 0004 0000 0390 2000 0010

z uwzględnieniem na dowodzie wpłaty numeru zezwolenia oraz określenia raty, której wpłata dotyczy.

Godziny pracy kasy:
pon.  8.00 - 15.00
wt.-pt. 8.00 - 14.00

Następnie dowód wpłaty należy przesłać do Urzędu Miejskiego za pośrednictwem:

- faksu nr (17) 276 32 19,

- e-mail: gmina@strzyzow.pl

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (17) 276 13 54, wew. 104.

 

Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z powyższej przyczyny, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia. Istnieje jednak możliwość wystąpienia z wnioskiem o wydanie zezwolenia na dokonanie wyprzedaży posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych. Wówczas z wnioskiem o wydanie kolejnego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych można wystąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu ważności zezwolenia dotyczącego wyprzedaży.

 

UM Strzyżów

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności