Informacja dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych
Burmistrz Strzyżowa przypomina, że do dnia 30 września 2023 roku należy dokonać wpłaty III raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. W przypadku niedokonania opłaty w terminie przedsiębiorca ma dodatkowe 30 dni na uregulowanie tej opłaty powiększonej o 30% należnej opłaty rocznej. W przeciwnym razie zezwolenie wygasa.
Wpłaty dokonać można gotówką lub kartą płatniczą w kasie Urzędu Miejskiego
w Strzyżowie przy ul. Przecławczyka 5 lub bezgotówkowo, na rachunek Urzędu:
Bank Spółdzielczy w Strzyżowie: 82 9168 0004 0000 0390 2000 0010
z uwzględnieniem na dowodzie wpłaty numeru zezwolenia oraz określenia raty, której wpłata dotyczy.
Godziny pracy kasy:
pon. 8.00 - 15.00
wt.-pt. 8.00 - 14.00
Następnie dowód wpłaty należy przesłać do Urzędu Miejskiego za pośrednictwem:
- faksu nr (17) 276 32 19,
- e-mail: gmina@strzyzow.pl
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (17) 276 13 54, wew. 104.
Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z powyższej przyczyny, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia. Istnieje jednak możliwość wystąpienia z wnioskiem o wydanie zezwolenia na dokonanie wyprzedaży posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych. Wówczas z wnioskiem o wydanie kolejnego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych można wystąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu ważności zezwolenia dotyczącego wyprzedaży.
UM Strzyżów